A statisztikai "kemény" adatok és empirikus kutatások mellett folyamatosan gyűjtöttük a HKT programmal kapcsolatba kerülők véleményét, visszajelzéseit is. 

Azért tulajdonítunk ennek meghatározó jeletőséget, mert - ahogy TQM (Total Quality Management) szabályai is előírják, a kliensek elégedettsége a sikeres folyamatok egyik kulcs tényezője. Ez különösen fontos az iskolák és pedagógiák vonatkozásában, a személyiség fejlesztésében, hiszen a munka tárgya az ember. Vagyis céljainkat csak akkor tudjuk megvalósítani, ha azok találkoznak a munkatársak és a gyermekek aspirációival, célkitűzéseivel, és azonosulni tudnak vele. 

Ez a magatartástudományi szervezetfejlesztés (Organisational Development) tudományának egyik elvi alapja, amely nem csak a visszajelzések komolyan vételében mutatkozik meg a HKT programban, hanem az egész folyamatban, a célkitűzésektől az értékelésenát a továbbképzésekig. Mondhatjuk, hogy a program elsöprő sikeressége a gyakorlatban ennek az alapelvnek is volt köszönhető. 

Jó példa erre az első osztályos tankönyvcsalád felépítése.

A vélemények és visszajelzések típusok szerint a jobb oldali menüsorban olvashatók.