Az Ön életében gyökeres változásokat eredményezhet ez a tréningsorozat. Elindíthatja a siker, a teljesebb élet felé vezető úton.
A személyközi kommunikáció az önérvényesítés, a célok elérésének művészete. Nem elég beszélni tudni, elmondani amit akarunk. Meg kell nyernünk a másik embert, mert csak akkor tudjuk elérni céljainkat.
Kit várunk a tréningsorozatra? Ez a tréning Önnek szól, ha
- szeretne fejlődni és jobban érvényesíteni magát
- szeretne előrébb jutni a társadalmi életben
- elfogadott, jó vezető szeretne lenni
- többet akar keresni
- párkapcsolati problémákat szeretne megoldani
Az NLP (Neuro-Lingvisztikus Programozás) kutatói az elmúlt évtizedekben forradalmian új kommunikációfejlesztő módszertant dolgoztak ki. Olyan technikákkal és stratégiákkal gyarapították a tudásunkat, amely arra csábít, hogy újratanuljuk és átalakítsuk a régi szokásainkat.
5 lépés a megnyerő kommunikáció felé >> video bemutató
A programunkon résztvevők belepillanthatnak az NLP sikerstratégiáiba. Megtudhatják, hogy
- mi a titka a hatásos vezetői kommunikációnak,
- az eredményes értékesítésnek, ügyfélszolgálatnak, vagy
- a jól működő teameknek.
El kell oszlatnunk azt a tévhitet, hogy sikeres lehet egy vezető, ha lehengerli, ellentmondást nem tűrően lekezeli a munkatársait. Kutatások igazolják, hogy csak azok lehetnek sikeresek a kapcsolataikban, akik saját céljainkat mások tiszteletben tartásával egyszerre tudjuk elérni.
Dale Carnegie, a meggyőzés világhírű mestere, Sikerkalauz c. könyvében leírja az emberekkel való bánásmód Nagy Titkát: azt kell megadni az embereknek, amit ők kívánnak. Ez egy olyan egyszerű elv, hogy semmi kommentár nem kell hozzá. Mégis, szinte alig van olyan ember, aki ezt jól tudja csinálni.
- Vajon miért tudják ezt kevesen gyakorolni? Ön például hogyan tud másokat megnyerni?
FLOW kommunikáció, tematika
- A személyes belső állapotok megfigyelése és kezelése
- A kommunikáció tartalmának összefüggése a személyes kapcsolattal
- Az NLP (Neuro-Lingvisztikus Programozás) alapjai
- A kellemes és a kellemetlen élmény hatása a partnerre
- Empátia: a másik ember érzéseinek felismerése és befolyásolása
- A bizalomépítés és a szimpátiakeltés, a befolyásolás döbbenetes technikái
- Kérdezési és visszajelzési módszertár
- Az együttműködő, önkifejező, asszertiv magatartás kifejlesztése
- Az őszinte, hatékony párbeszéd (nyertes-nyertes helyzet kialakítása)
- Problémamegoldás 15 percben
Résztvevők írták:
„Szeretném megköszönni a tanfolyam adta élményeket, tapasztalásokat, érzéseket, energiákat. Nagyon élveztem, és az élmények még mindig kavarognak, dolgoznak bennem. Remélem, hogy lesz lehetőségem újabb közös munkához, de ha nem, nagyon ajánlom másoknak is a környezetemben.”
>> További vélemények
Várható eredmények
- A résztvevők önbecsülése, önmagához való viszonya, személyes hatékonysága, kapcsolatépítési képessége, munkatársakhoz és vezetőkhöz való viszonya radikálisan javul.
- Jobban megértik egymást és hatékonyabban éri el céljaikat.
- Megismerik a sikerhez vezető kommunikációs szabályszerűségeket és elkezdik használatát.
- Az üzleti kommunikáció sikeresebbé válik.
- Tárgyalási készségek javulnak.
- Elköteleződnek a pozitív, kölcsönösen előnyös emberi kapcsolatok kialakításának és támogatásának irányában.
- A tréningen olyan eszközöket kapnak, amellyel hazatérve, maguk és könyezetük épülésére, tovább folytathatják a gyakorlást. >> További eredmények