Az Ön életében gyökeres változásokat eredményezhet ez a tréningsorozat. Elindíthatja a siker, a teljesebb élet felé vezető úton. 

A személyközi kommunikáció az önérvényesítés, a célok elérésének művészete. Nem elég beszélni tudni, elmondani amit akarunk. Meg kell nyernünk a másik embert, mert csak akkor tudjuk elérni céljainkat.
 
Kit várunk a tréningsorozatra? Ez a tréning Önnek szól, ha

  • szeretne fejlődni és jobban érvényesíteni magát 
  • szeretne előrébb jutni a társadalmi életben
  • elfogadott, jó vezető szeretne lenni 
  • többet akar keresni
  • párkapcsolati problémákat szeretne megoldani

Az NLP (Neuro-Lingvisztikus Programozás) kutatói az elmúlt évtizedekben forradalmian új kommunikációfejlesztő módszertant dolgoztak ki. Olyan technikákkal és stratégiákkal gyarapították a tudásunkat, amely arra csábít, hogy újratanuljuk és átalakítsuk a régi szokásainkat.

5 lépés a megnyerő kommunikáció felé  >> video bemutató

A programunkon résztvevők belepillanthatnak az NLP sikerstratégiáiba. Megtudhatják, hogy

  • mi a titka a hatásos vezetői kommunikációnak,
  • az eredményes értékesítésnek, ügyfélszolgálatnak, vagy
  • a jól működő teameknek.

El kell oszlatnunk azt a tévhitet, hogy sikeres lehet egy vezető, ha lehengerli, ellentmondást nem tűrően lekezeli a munkatársait. Kutatások igazolják, hogy csak azok lehetnek sikeresek a kapcsolataikban, akik saját céljainkat mások tiszteletben tartásával egyszerre tudjuk elérni.

Dale Carnegie, a meggyőzés világhírű mestere, Sikerkalauz c. könyvében leírja az emberekkel való bánásmód Nagy Titkát: azt kell megadni az embereknek, amit ők kívánnak. Ez egy olyan egyszerű elv, hogy semmi kommentár nem kell hozzá. Mégis, szinte alig van olyan ember, aki ezt jól tudja csinálni
.

- Vajon miért tudják ezt kevesen gyakorolni? Ön például hogyan tud másokat megnyerni?

FLOW kommunikáció, tematika

  • A személyes belső állapotok megfigyelése és kezelése
  • A kommunikáció tartalmának összefüggése a személyes kapcsolattal
  • Az NLP (Neuro-Lingvisztikus Programozás) alapjai

 

  • A kellemes és a kellemetlen élmény hatása a partnerre
  • Empátia: a másik ember érzéseinek felismerése és befolyásolása  
  • A bizalomépítés és a szimpátiakeltés, a befolyásolás döbbenetes technikái
  • Kérdezési és visszajelzési módszertár
  • Az együttműködő, önkifejező, asszertiv magatartás kifejlesztése  
  • Az őszinte, hatékony párbeszéd (nyertes-nyertes helyzet kialakítása)
  • Problémamegoldás 15 percben

Résztvevők írták:

„Szeretném megköszönni a tanfolyam adta élményeket, tapasztalásokat, érzéseket, energiákat. Nagyon élveztem, és az élmények még mindig kavarognak, dolgoznak bennem. Remélem, hogy lesz lehetőségem újabb közös munkához, de ha nem, nagyon ajánlom másoknak is a környezetemben.” 

>> További vélemények 

Várható eredmények

  • A résztvevők önbecsülése, önmagához való viszonya, személyes hatékonysága, kapcsolatépítési képessége, munkatársakhoz és vezetőkhöz való viszonya radikálisan javul.
  • Jobban megértik egymást és hatékonyabban éri el céljaikat.
  • Megismerik a sikerhez vezető kommunikációs szabályszerűségeket és elkezdik használatát.
  • Az üzleti kommunikáció sikeresebbé válik.
  • Tárgyalási készségek javulnak.
  • Elköteleződnek a pozitív, kölcsönösen előnyös emberi kapcsolatok kialakításának és támogatásának irányában.
  • A tréningen olyan eszközöket kapnak, amellyel hazatérve, maguk és könyezetük épülésére, tovább folytathatják a gyakorlást. >> További eredmények